PROJE HAKKINDA-ABOUT THE PROJECT
Çocukların en iyi öğrendikleri dönem oyun oynayarak keyifle geçirdikleri zaman dilimidir. Bu da göstermektedir ki oyunla öğrenme en etkili ve sevilen öğrenme tekniğidir. Okulların odağında kalıcı ve hızlı öğrenme yer almaktadır. Projemizin amacı Oyun Tabanlı öğrenme yöntemi ile 21. Yüzyıla ait becerileri öğrencilerimize kazandırmaktır. Bu oyunlar sınıf içinde ya da sınıf dışında ders esnasında gerçekleştirilecektir.
The best time for children to learn is the time period, they enjoy playing games. The game is the most effective and popular learning technique. The focus of schools is permanent and rapid learning.These games will be held in class or out of class during the lesson.
AMAÇLAR-AIMS
Projemizin Genel Hedefi; Okul Öncesi Eğitimde Eğitim ve öğretimin kalite ve verimliliğinin arttırılmasına katkı sağlanmasıdır.
To contribute to increasing the quality and efficiency of education and training in pre-school education.
Projemizin Özel Hedefi; Oyun Tabanlı Öğrenme tekniği ile okulun bir cazibe merkezi haline getirilmesi ve öğrencilerde hızlı ve kalıcı bilgi ve becerilerin geliştirilmesidir. Ayrıca öğrencilerimizin eğlenmelerinin yanı sıra oyun ile öğrenip keşfetmelerini de katkı sağlayıp yaratıcılıklarını üst düzeye çekmektir.
The project is to improve students entertainment and creativity.
SÜREÇ-WORK PROCESS
Şubat 2020
*Projenin Twinspace sayfasının oluşturulması.
*Twinspace üzerinde proje ortak okullarının tanıtımını gerçekleştirmesi.
Mart 2020
*Veli toplantısı ve proje izinleri
*Gerekli materyallerin (afiş, pano, logo) hazırlanması.
*Yaratıcı Drama uygulamalarında buz kırıcı ve enerji verici etkinlikler yapılması. Oyun videosunun paylaşılması.
*Zekâ ve beceri oyunları oynanması.
Nisan 2020
*Öğrencilerin öğretmenleri ile birlikte sınıf için ortak bir zekâ oyuncağı tasarlamaları. Tasarlanan zeka oyuncağının diğer ortak okullara video yoluyla tanıtılması.
*Ortak okulların eşleşerek öğrencilerin birbirlerine en beğendikleri oyunun resmini yapmaları.
Mayıs 2020
*Okul dışarıda günü etkinliği kapsamında oyunlar oynanması.
*Çocuklarla "Oyunla Öğreniyorum Okulumu Seviyorum" sloganı temalı kitap ayracı tasarlanması.
*Tasarlanan kitap ayraçlarının ortaklara posta yoluyla gönderilmesi.
Haziran 2020
*broşürlerin hazırlanarak paylaşılması.
*Değerlendirme etkinlikleri düzenlenecektir.
BEKLENEN SONUÇLAR-EXPECTED RESULTS
-Öğrenci merkezli öğretimin öğrenci ilgilerine göre uygulanması.
-Sınıf dışı etkinliklerle öğrencilerin bilgi ve becerilerinin günlük hayata adapte edilmesi.
-Yapılan etkinliklere ana paydaşların katılımının güçlendirilmesi,
-Öğrencilere 21. yüzyıl becerileri ile donatılarak geliştirilmesi